CNN Headlines News :

This site is best viewed on "Google Chrome" and "Mozilla Firefox"

Home » , » क्यान्सर ठिक भएको खबरले रोइन् मनिषा

क्यान्सर ठिक भएको खबरले रोइन् मनिषा

नायिका मनिषा कोइराला क्यान्सर रोगबाट पूर्ण रुपमा ठिक भएकी छिन् । मनिषालाई वुधबार डाक्टरले रोग पूर्ण रुपमा निको भएको जानकारी दिएका थिए । खबर सुनेलगतै मनिषाले आफ्नो आखाबाट आशु झरेको बताएकी छिन् ।फेसबुकमा आफू पूर्ण रुपमा निको भएको जानकारी गराउँदै
मनिषाले लेखेकी छिन्, ‘मेरो आखाबाट यो कुरा सुनेर आशु आयो । अब म पूर्ण रुपमा ठिक छु । मलाई पहिलाको जस्तै स्वस्थ हुन अझै केही समय लाग्ने छ । आफ्नो प्रार्थनाले म ठिक भएको छु भने त्यो दिन पनि छिट्टै आउनेछ जब म पहिलाको जस्तै स्वस्थ हुनेछु ।’ ५ महिना अघि एक्कासी बिरामी भएपछि मनिषालाई मुम्बइको जसलोक अस्पतलामा भर्ना गरिएको थियो । अस्पतालले पाठेघरमा क्यान्सर भएको पत्ता लगाएपछि उनलाई न्यूयोर्कमा राखेर उपचार गराइएको समाचार अन्लाईन खबर ले छापेको छ।

Share this article :

0 Comment:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !



हाम्रो फेसबुक पेज लाईक गर्नुस

Your Facebook Comment

Click to shop online locally

उज्यालो समाचर

 
Copyright © 2013. NayaNaulo.com - Nepali News - All Rights Reserved
Template Design by Maskolis